Biraz müzik...

27 Ağustos 2010 Cuma

KIzarmis yumurtali ekmekler ve su muhallebisi



Sevgili cake life (behiye den) aldigim bir tarif ile su muhallebisini denedim ve cok hosuma gitti. Ilk defa yedigim bu muhallebinin tarifi icin buraya. Denemenizi tavsiye ederim tabii gül suyunu sevenlere yoksa pek bir farki olmaz herhalde normal muhallebiden.








Kizarmis yumurtali ekmekler ise hem sahur icin hemde kahvaltilarimiz icin bir alternatif olabilir.
Yapimi cok kolay olan ekmekler icin ;
Arzu edilen ölcüye göre-yumurta, kasar peyniri, tuz, karabiber, kirmizi biber ve ekmek lazim.
Yumurtalar bir catal ile cirpilir daha sonra peynir ve baharatlar karistirilir. En son yumurtalarin üzerine sürerek firina verilir. Üzerleri kizarip peynir eridikten sonra firindan cikarilip afiyetle yenir...



16 yorum:

  1. yumurtalı ekmeklerini bu gece deneyeceğim canım.. çok beğendim ellerine sağlık..
    tatlında çok güzel görünüyor ama oruç halde fazla bişey demek istemiyorum:))))

    YanıtlaSil
  2. Su muhallebisi nefis,ekmeklerde öyle.. ellerine sağlık..

    Sevgiler.

    pelince

    YanıtlaSil
  3. Canım ikiside birbirinden harika ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. her ikiside gerçekten nefis olmuş
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sedacim bir su muhalebisi bu kadar güzel sunulur.Sekille bayildim dogrusu....
    Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  7. Hepinize cok tesekkür edrim:)

    YanıtlaSil
  8. Sedacigim ellerine saglik,muhallebi harika, hele o ekmekler varya...bayilirim...bu arada Kisnis´i sormussun, bazen lid´l´e bile geliyor.Almanya adi Koriander...marketlerde falan ulabilirsin. Patates yemegine, kuru fasulye,barbunya´ya cok yakisir.Nar pekmezi Nar Pekmezi ve Nar eksisi farkli .Ama dedigim gibi ben türk marketinden dut pekmezi koydum, hatta normal pekmez bile olur. Topu topu 1 cay kasigi koyuyorsun zaten,Bu salatayi bende tereddütle yaptim ama gercekten cok lezzetli oldu takildigin yer olursa sor, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı cumalar. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görüntüleri var. Su muhallebisini çocukluktan beri çok severim.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  10. beğenmene çok sevindim cnm :)ellerine sağlık..galiba biz aşureye gülsuyu dökmüyoruz,anneme bir sorayım :)bu sene biz de deneyelim hoş bir aroma vereceği kesin

    YanıtlaSil
  11. tatlım ikiside süper olmuş ellerine sağlkık afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Gülüm enfes görünüyor ikisi de.Yumurtalı ekmekleri çok seviyoruz biz de ailece:)
    Sahur haricinde,normal kahvaltılarımızda da severek tüketiyoruz..
    Su muhallebise gelince,Behiye'mizde de görmüştüm -ellerine sağlık- enfes bir tablo,bayılıyorum bu tada.
    Hepsi için emeğine,yüreğine sağlık..
    Muhabbetle

    YanıtlaSil
  13. Sedaa aklıma geldi keşkülü sormuştun ya,evt biraz katı oluyor..galiba bademden kaynaklanıyor

    sen pirinçununu çok tepeleme eklemessin :)

    öpüyorum kocaman iyigeceler

    YanıtlaSil
  14. ellerine saglik bitanem gercekten cok güzel olmustu. seninle evli olmak cok istah acici...:)

    YanıtlaSil
  15. Kadir gecesi bu gece.Gecenin kadrini bilenlerin gecesi.Kadri büyük bir kitab, kadri büyük bir meleğin diliyle kadri büyük bir elçinin eliyle kadri büyük bir ümmete indirildi bu gece. Farkında mısın kadrin ne kadar yüksekte. Farkında mısın hatırın ne kadar el üstünde. Haydi, durma, varlığını dilinin ucuna taşı!
    Dua dua göğe yürü..Haydi, durma, hasretlerini nefeslerine taş.Dua dua göğe yürü..

    Cici kandiller Seda'cığım,nerelerdesin.
    Muhabbet ve selametle

    YanıtlaSil